İstanbullu, Getir’i Üç Milyon Kez Kapıya Çağırdı

Zamanla yarışan 560 bin İstanbullu’nun bugüne kadar 3 milyon sipariş verdiği Getir, bin farklı ürünü ortalama 10 dakikada kullanıcısına ulaştırarak 2017 yılında beş kat büyüdü. Getir’in yıllık cirosu 100 milyon TL’yi aştı.

Mobil ticarette dünyanın en hızlı teslimat yapan uygulamalarından olan Getir; sandviçten deterjana, bebek bezinden şarj aletine, kedi mamasından suya, kadın çorabından tıraş makinesine bin ürünü ortalama 10 dakika içinde kullanıcıya ulaştırıyor. Getir’de ürünler, banka ya da kredi kartı ile kolay bir şekilde sipariş verilerek kullanıcının bulunduğu ya da istediği noktaya geliyor. Uygulama, iPhone ve Android telefonlara ücretsiz indirilebiliyor. Zamanla yarışan 560 bin İstanbullu’nun bugüne kadar 3 milyon sipariş verdiği Getir, bin farklı ürünü, ortalama 10 dakikada kullanıcısına ulaştırarak 2017 yılında beş kat büyüdü. Getir Kurucusu Nazım Salur, “Türkiye’nin diğer büyük şehirlerinde ve dünyanın önemli şehirlerinde hizmet vermeye başlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Demografik araştırmalarımız sonucunda, bize en çok ihtiyaç duyan şehirlere 2018 yılında ulaşmayı planlıyoruz. Hedefimiz kaliteyi her zaman yüksek tutmak. Bu yüzden İstanbul’daki dağıtım merkezi sayımızı da arttıracağız” diyor.

Getir’de Gelişmeler Devam Ediyor

Getir kullanıcıları, gece 00:00 ve sabah 06:00 arasında en çok su ve çiğ köfte siparişi verirken, kadınlar uygulamayı erkeklerden daha fazla kullandı. Kadınlarda Getir’i ağırlıklı kullanma yaşı 25-35 arası iken, erkeklerde ağırlıklı kullanım yaşı 35-45 arası oldu. Dinamik marka yapısı ile kendini sürekli yenileyen Getir, kişisel kategori güncellemesi ile aranan ürüne hızla ulaşılmasını sağlıyor. Getir, görme engelli kullanıcılarının da rahatlıkla alışveriş yapabilmesi için uygulamada önemli geliştirmeler yaptı. Güvenlik konusunda tavizi olmayan Getir, çalışanlarına güvenli sürüş eğitimini zorunlu kılıyor. Hem pratik hem de teorik güvenli sürüş eğitimi alan çalışanlar, trafik kurallarına uymadıklarında sistemden çıkarılıyor.

Getir, Başka Hayatlara Da Dokunuyor

Kurulduğu günden bu yana barınak hayvanları için toplam 40 ton mama bağışlayan uygulama, 2017 yılında da HAYTAP işbirliği ile kullanıcıları adına Türkiye’nin dört bir yanına 20 ton mama desteği sağladı. Bu sene üçüncüsü gerçekleşen kampanya ile 100 bin kullanıcı ‘mama gönder’ butonuna tıklayarak barınak hayvanlarını doyurdu.

 

  • Hangi semt hangi ürün için “Getir” dedi?
Beşiktaş-Ortaköy Dergi & Kitap
Kadıköy-Moda Evcil hayvan ürünleri
Beylikdüzü Bebek bakım ürünleri
Şişli-Bomonti Cinsel sağlık ürünleri

 

  • Hangi ürün hangi miktarda sipariş edildi?
6 milyon litre su

1.6 milyon paket dondurma

760 bin adet kahvaltılık ürün

680 bin adet çikolata

135 bin adet evcil hayvan ürünü

43 bin adet bebek bakım ürünü

 

Yorum Alanı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir