Ad

Kategori: E-Ticaret

Günümüzde tüm sektörlerde olduğu gibi perakende sektöründe de yaşanan dijital dönüşüm sürecinin, 2018 yılında da büyük bir hızla sürmesi bekleniyor. Müşterilerin bir ürünü alırken...
Online perakende mağazaları, ekran başındaki tüketiciyi tanımak için Persona bazlı pazarlamadan faydalanıyor. Related Marketing Cloud’un (RMC) yeni modülü Persona ile müşteriye tam ihtiyacı olan...
Fiziksel mağazalar, dijital dönüşümden geçiyor, dijital ile fiziksel arasındaki sınırlar ortadan kalkıyor. Markaların, müşterileri ile iletişim kurmak için ortalama 9 kanala sahip olduğu günümüzde...
Mobil sadakat uygulamaları sektörünün liderlerinden olan Hopi, 2017’nin alışveriş istatistiklerini açıkladı. Ocak-Aralık 2017 tarihleri arasında gerçekleşen alışveriş rakamlarının açıklandığı istatistikler 2017’deki alışveriş tercihleri ve...