GROUPAMA SİGORTA, KONFOR VE DEĞERİ ÖNE ÇIKARIYOR

Groupama, hayat ve hayat dışı sigorta branşlarında çözümler sunuyor. Şirket, gerçekleştirdiği kampanyalar ile sunduğu hizmetleri öne çıkarırken; sigortanın özgürlük, konfor ve değer sağlayan özelliklerine dikkat çekiyor.

 

11 ülkede faaliyet gösteren Groupama Sigorta, hayat ve hayat dışı sigorta branşlarında aktif hizmet veriyor. Şirket, yaygın acente ağıyla sigorta çözümlerini tüm Türkiye’ye sunuyor. Groupama Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar, gerek kurumsal gerekse bireysel alanda hayatın tüm risklerini karşılamada uzmanlaşmış sigortacılık ürünlerine sahip olduklarını belirterek, “Bir markaya duyulan güven ve sempati, sigortalıların bireyselden kurumsala tüm ürünlerde aynı markayı seçmesi için referans olabiliyor. Groupama olarak, marka kimliğimizi oluştururken sigortanın her alanını kapsamak istiyoruz. Bunun için sigortacılık iletişiminde yeni söylemlerle farklılığımızı ortaya koyan çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Kişilere sigortanın işlerine ve yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” diyor.

 

Özgürlüğe Vurgu Yapıyor

Pazardaki geleneksel yaklaşımdan uzak durarak, korku ve endişe yerine sigortanın özgürlük sağlayan niteliğine vurgu yaptıklarını belirten Guegan Tayar, animasyon filmlerle sosyal medya üzerinden özellikle genç kitleyle iletişimlerini güçlendirdiklerini aktarıyor. Guegan Tayar, “14 Şubat Sevgililer Günü kampanyamızda; sigorta gibi rasyonel bir kavramla aşk gibi romantizmin alanına ait iki kavramı, özgün bir bağlamda bir araya getirdik ve özel öyküler içeren animasyonlar hazırladık. #AşkİçinRiskAletiketiyle sosyal medya kampanyası başlattık ve kampanya kapsamında Twitter’da bir yarışma düzenledik” diyor. Yaz aylarında da bu yaklaşımıdevam ettirdiklerini ifade eden Guegan Tayar, #YaşamakRiskAlmaktır kampanyasıyla sigortalı olmanın sunduğu konfor ve özgürlüğe dikkat çektiklerini kaydediyor. Guegan Tayar, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Yaz aylarındaki hareket özgürlüğünde sigortanın değerini destekleyen üç yeni filmle dijital ve sosyal medyada yer aldık. Hayatın tadını çıkarmak için risk almak gerektiğini anlatan kampanyamızda, Groupama’nın konut, sağlık ve kasko branşlarındaki ürünlerini yaz aylarında artan ihtiyaç paralelinde yansıttık.#YaşamakRiskAlmaktır filmlerimiz ve iletilerimizle sosyal medyada 56milyon gösterime ulaştık.”

 

Sağlık ve İyilik Bir Arada

Groupama’nın Healpy uygulamasından da bahseden Frederique Guegan Tayar, “Sağlık müşterilerimizin poliçeleriyle ilgili tüm detayları görüntüleyebildiği; aynı zamanda sağlıklı yaşam alanında rehberlik veren ve herkese olan açık mobil aplikasyonumuz Healpy ile özellikle su içme ve adım atma konusunda kullanıcıları yönlendiriyor, günlük hayatta sağlık konusunda ihtiyaç duyulan bilgilere kolayca ulaşmalarını sağlıyoruz. Healpy havuzunda toplanan adımlarla Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’ne tekerlekli sandalye bağışı sağlanıyor. İki yılda Healpy platformunda bir buçuk milyardan fazla adım atıldı ve 20 sandalye bağışlandı” diyor. Aplikasyon üzerinden nöbetçi eczanelerin kolayca listelenebildiğini de aktaran Guegan Tayar, ayrıca kullanıcıların kolayca özel sağlık sigortası teklifi alabildiklerini sözlerine ekliyor.

Yorum Alanı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir