Millenicom’un Online İşlemleri Artık Cep’te!

Yenilikçi teknolojileri müşterilerine sunmak için pek çok yeniliğe imza atan Millenicom, Online İşlemler Merkezi’ni müşteri ihtiyaç ve taleplerine göre yenileyerek mobile taşıdı. Müşteriler ücretsiz OİM uygulamasıyla çağrı merkezini aramaya gerek kalmadan, abonelik işlemlerini kolayca gerçekleştirebiliyor. Her ay yaklaşık 12 bin Millenicom müşterisinin kullandığı uygulama, hem İOS hem Android telefonlarda kullanılabiliyor ve ücretsiz olarak indirilebiliyor.  Millenicom Online İşlemler Uygulaması ile müşteriler fatura ödeme, fatura sorgulama, otomatik ödeme talimatı verme, abonelik ve kullanım bilgilerini öğrenme gibi işlemleri hem hızlı hem de zahmetsizce gerçekleştirebiliyor.

Yenilikçi Teknoloji ve Kolaylıklar Yolda!
Online işlemler ve self servis kanallara yatırım yaparak müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedefleyen Millenicom, yakın zamanda web sitesine eklenecek WhatsApp destek butonunu da müşterilerine sunmaya hazırlanıyor. Millenicom web sitesine eklenecek Whatsapp butonunu tıklayıp müşteri temsilcisine direkt ulaşabilecek olan kullanıcılar, sorun ve taleplerini hızlıca iletip, soru ye sorunları için anında çözüm ve yanıt alabilecekler.

Yorum Alanı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir