SOMORE: Social/Monitor Respond

SOMORE, sosyal dinleme ile iletişim ve etkileşimi kaynaştıran Twitter tabanlı Sosyal CRM uygulamasıdır…

İnsanlar memnuniyetlerini, ama özellikle de memnuniyetsizlik ve hayal kırıklıklarını yüksek sesle dile getiriyorlar. Bunları dikkate almak önemli; çünkü görüş, öneri ya da şikayetlerini, bir e-posta veya telefonla paylaşmak yerine sosyal ağlarda, özellikle de Twitter’da paylaşmayı tercih ediyorlar. Üstelik, Twitter paylaşımları geleneksel mecralara göre daha hızlı yayılıyor. Bu yüzden, hakkınızda konuşulanları etkili bir uygulama üzerinden takip etmek, sürdürülebilir ömür boyu müşteri değeri oluşturmak için hayati önem taşıyor.

Olumlu deneyimlerden içgörüler, olumsuz deneyimlerden fırsatlar doğar…
Basitçe anlatmak gerekirse, Twitter tabanlı bir sosyal CRM uygulamasıdır. Derinlere daldığımızda ise, firmanızla, markanızla, ürün ve hizmetlerinizle ilgili Twitter’da hakkınızda yapılan olumlu veya olumsuz iletişime anında, etkin ve etkili bir şekilde, karşınızdakinin kim (bazı durumlarda da “ne”) olduğunu anlayarak katılmanızı sağlayan Twitter tabanlı ve “gerçekten sosyal” bir CRM uygulamasıdır. Başka bir tanım daha yapmak gerekirse; SOMORE, potansiyel müşterileriniz olan rakiplerinizin müşterilerinin de rakipleriniz hakkında Twitter’da paylaştıkları olumlu değerlendirmelerden öğrenme, olumsuz deneyimlerini ise fırsata dönüştürmeye yönelik sürecinizde, anında harekete geçebilme yeteneği kazandıran “Gerilla Pazarlama” uygulamasıdır.

Bildiğiniz, deneyimlediğiniz etkileşim yeteneğinden yoksun sosyal medya takip uygulamalarından çok daha fazlasıdır…
Twitter’da “sosyal hareketlenmeyi” anında yakalayarak etkileşime geçmenize olanak sağlayan ipuçlarını toplamak ve müşteri ya da potansiyel müşterileriniz ile anında ve doğrudan iletişim kurmak
SOMORE (www.so-mo-re.com) ile oldukça kolaydır. Kısacası; müşteri ilişkileri yönetimine hizmet etse de,etkileşim yeteneğinden yoksun olan diğer sosyal medya takip uygulamalarından çok daha fazlasıdır.

SOMORE: SOCIAL/MONITOR RESPOND

It is possible to track and know everything being said about you, who said it, where and when…

People love to speak their minds since the dawn of mankind; they are talking, whining, praising, complaining, appreciating and telling about like they used to BUT whatever they are saying on social media today reach more people than ever before.In reality all they crave for is recognition and a simple response; those who attentively listen to their needs and motivations, and create opportunities to engage and/or interact will reap the opportunities.

Whether you’re looking to manage what’s been said about you, your competition, and/or your industry; SOMORE is your fast lane to engage and interact…
Everything is transparent. Feelings, comments, achievements, failures are all out in the open, under a huge permanent magnifying glass. So is your brand!!!
But;
Consumers really don’t trust brands the way they used to.
Who do they believe? They believe each other. Listening to what people are saying is vital to success since their opinions spread quicker than ever. Rarely do they share their displeasure and/or dissatisfactions in an e-mail or on a call; rather they go straight to Twitter! As marketers, we want to see where those synchronous conversations are happening around our brand and/or for our customer base.
In the age of the customer, knowing your customers and quickly translating and applying that knowledge across the entire enterprise is a competitive necessity if you are to win, engage, retain and/or acquire customers.

SOMORE extends beyond the Social CRM applications you may already know…
The landscape is filled with software that can “listen” to social media.
How far can just monitoring and/or tracking take you?
Yet, if you are not content with just listening, you definitely should meet SOMORE (www.so-mo-re.com/en); “the” new generation Twitter based all in one Social CRM, Social Marketing and Guerilla Marketing tool which does not just track and monitor but also integrates Twitter with your business while enabling you to respond and interact as well.

 

 

 

Yorum Alanı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir