TAB Gıda, Uygulamalarıyla Sektörün Dijital Dönüşümüne Öncülük Ediyor

TAB Gıda, değişen tüketici davranışları doğrultusunda hayata geçirdiği Ne Yediğini Bil, Tıkla Gelsin ve Facebook Messenger BOT gibi uygulamalar ve yüzü dijitale dönük kampanyalarla yeme içme sektörünün dijital dönüşümüne öncülük ediyor.

Türkiye hızlı servis restoran sektörünün lideri TAB Gıda, bünyesindeki markalarının teknolojik alt yapılarını geliştirerek sektörün dijital dönüşüme öncülük etmeye devam ediyor. Burger King, Popeyes, Arby’s, Sbarro ve Usta Dönerci gibi markalarıyla yurt içinde binden fazla restoranı yöneten TAB Gıda, değişen tüketici davranışları doğrultusunda hayata geçirdiği uygulamalar ile dijital yüzünü sürekli yeniliyor. Konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulunan TAB Gıda Dijital Pazarlama ve Teknoloji Direktörü Burak Akın: “Bizim için gençleri yakalamak çok önemli. Başarımızın temelinde de aslında onların hayatına dokunan iletişim çalışmalarımız ve yakaladığımız sıcak iletişim yatıyor. Bu perspektifle hızla gelişen ve değişen dijital dünyanın trendlerini takip etmeye azami hassasiyet gösteriyoruz. Gençlerin kullandığı platformlarda varlık gösteriyoruz ve o platforma özel çalışmalar dizayn ediyoruz. Burger King markamızda daha önce Türkiye’de ilk kez Popeyes için tecrübe ettiğimiz, müşterilerimizi siparişe yönlendiren Facebook Messenger Bot uygulamasını devreye aldık. Tüm markalarımızın online sipariş sitesi Tıkla Gelsin’e bağlı olan bu sistem sayesinde kullanıcılar Facebook’tan çıkmadan Tıkla Gelsin’e üye olup zaman ve mekan sınırı tanımadan sipariş verebiliyor” diyor.

“Yeni çağın trendlerini takip ediyoruz”
Gençleri yakalamak adına, son yıllarda tüm dünyada popülaritesi süratle artan e-spor kategorisini sahiplendiklerini belirten Akın; gamer’lar için Pro Gamer Menü’yü geliştirdiklerini dile getiriyor. Akın, sözlerini şöyle sürdürüyor: “Bu kitleyi hedeflerken de dijital kanallar başroldeydi. Bu dönüşümü sadece sosyal medyada bırakmadık, restoranlarımıza da taşıdık. Bugün kullandığımız dijital menü boardlar AVM’lerdeki restoranlarımızda büyük fark yaratıyor. Kendini uzak mesafeden belli eden, kaliteli, iştah açıcı ve güzel görüntüler müşterilerimizde pozitif bir etki bırakıyor ve günün değişik saatlerinde, değişik kampanyalar yapabilmemize, hızlı hareket etmemize olanak sağlıyor. Ödeme sistemlerinde de yeni çağın trendlerini takip ediyor ve uyguluyoruz. Son olarak Tıkla Gelsin’in web sitesine ve mobil uygulama sistemine kattığımız MasterPass Ödeme sistemi ile müşterilerimizin kredi kartlarının yanlarında olmadan pratik ve hızlı bir şekilde sipariş vermelerini sağladık.”

“Üretimden tüketime uzanan hikayemizi dijitalleştirdik”
Sektörde 24 yılı aşan tecrübeleriyle restoranlarına gelen misafirlerin kafasındaki soru işaretlerini gidermek istediklerini ifade eden Akın, “Ürünlerimizin gıda güvenliği, hijyen ve ürün kalitesiyle ilgili süreçleri üretimden tüketime uzanan hikâyesi ile birlikte en iyi şekilde anlatabilmek için Ne Yediğini Bil platformunu hayata geçirdik. Önümüzdeki dönemde de sektörümüze değer katan ve yön veren çalışmalara imza atmaya devam edeceğiz” diyerek sözlerini noktalıyor.

Yorum Alanı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir